CSN och sköthörna

Fick ett brev från CSN. Oh nej!! Var första tanken, nu vill de säkert att jag börjar betala tillbaka lånet eller nåt.

Men se icke! Utan det var ett beslut om att de kommet avskriva ca 13000kr från mitt totala lån eftersom jag varit sjukskriven typ hela terminen :)
CSN i love you!
Det hjälper ju inte speciellt mkt just nu ekonomiskt men sen när det faktiskt är dags att börja betala tillbaka så blir det ju en himla skillnad :)
Tusen tack!!

Fick ett ryck förut efter duschen och rensade bort allt från tvättmaskinen och fixade i ordning sköthörnan till barnen.
Vi har liksom ingen plats för skötbord och grejer men det funkar ju lika bra att ha de där på.
Så en korg bredvid att ha blöjor osv i :)



Usch vad jobbigt. Vi har ju verkligen inte råd att klara oss så länge med bara en lön. Jag är mest sur för att det går att lösa men de orkar typ inte titta på mitt förslag. Plus att det blir ännu krångligare för dem att lösa min situation när jag kommer tillbaka om jag tar uppehåll redan nu.

Svar: Ja det är fasen inte lätt. Nu klarar vi oss iofs på sambons lön men det är precis på håret. Och SÅ kul är det ju inte att vara helt beroende av hans pengar och behöva be honom att betala mina räkningar osv. Varför kan de inte bara ändra om sina kurser då om det nu faktiskt skulle innebära mindre jobb för dem sen? Känns ju himla dumt av dem...
Mammachexet

2013-02-28 // 09:28:07

Får du lägsta föräldrapenning i och med csn? Är mest lite nyfiken :)

Svar: Japp jag kommer få det lägsta man kan få. Jippie ;) haha
Mammachexet

2013-03-01 // 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback