Tillbaka igen

Eh ja...
På sjukhuset igen. Mina svullna ben tyckte läkarna lät som en DVT (djupvens trombos = propp) i benet så vi fick komma in på kontroll imorse.

Det ena ledde till det andra och jag ligger nu inne för misstänkt havandeskapsförgiftning.. Benen är mer svullna och ömma än någonsin efter alla undersökningar osv.

Men men, imorgon kommer ordinarie läkaren på ronden och då ska det pratas igångsättning. Halleluja!!
Fast jag vågar ändå inte hoppas på för mkt för vi vet ju alla hur bra det brukar gå...
Nej nu är jag jätte trött, ska bädda ner mig i den oh så sköna sjukhussängen och slökolla tv tills nattpersonalen varit in och sen sooova!

Kram på er.

Svullet...



Men fy!! Vad obehagligt det ser ut! Hoppas att inte någonting påverkar bebbarna!

2013-04-08 // 10:36:57
» Elin

Din stackare :( Hoppas allt går bra!

2013-04-08 // 17:52:59

Hoppas att allt går bra. Önskar C i Svanskog

2013-04-08 // 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback