Tips på namn?

Jaha då måste man komma på tjejnamn då. Vi som varit helt inne på att det skulle bli pojkar hehe.
Jag har sedan jag var liten alltid sagt att om jag någon gång få barn ska det vara en pojke med namnet Liam. Det sket sig ju kan man säga ;)

Vi behöver alltså lite tips.
Det får gärna vara lite annorlunda/äldre namn men inte helt galna som typ Gunbritt och Tora. Det ska inte gå att rimma elakt på, ex Tora, Britta osv.

Så eh ja, kommentera på är ni snälla ;)
Jag går och steker pannkakor så länge...



Alva är riktigt fint tycker jag!

2012-12-11 // 22:25:40

Hejsan, hittade din blogg på alltförföräldrar. Själv är jag beräknad till april med EN flicka. Vi har bestämt oss (sen innan jag blev gravid typ) för namnet Alma. Lite äldre men jag har hört en del heta det. Sen tycker jag att det är fint för det betyder rakt översatt själ på spanska och pappan är Chilensk. Lycka till med graviditeten, tvilligarna och namnsökandet! :)
Mvh Anna

2012-12-12 // 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback