Ropa inte hej...

Jag skulle aldrig sagt att illamåendet var över.
Fy s*tan!
Jag skulle koka gröt imorse till frukost, efter att ha stått vid spisen i ca 3 minuter var jag tvungen att sätta mig med huvudet mellan knäna för att inte svimma. Kändes som jag inte fick ordentligt med luft och allt började snurra...
 
Så fick jag iaf till slut i mig några skedar gröt, en kiwi och lite juice. Men se det kom upp lika fort igen...
Vi lunch åt jag lite kräm och mjölk och drack vatten. Halvtimme senare dejtade jag toaletten igen :'(
Orkar verkligen inte må så här! Känner mig så sjuk i hela kroppen, orkar knappt gå från soffan till badrummet - kryper hellre.
 
Sitter och väntar på att barnmorskan ska ringa upp som hon sa igår att hon skulle. Men med tanke på att klockan nu är kvart i sex på en fredag så verkar det som hon glömt mig :(
Funderar starkt på att ringa 1177 och höra hur jag ska göra, är rädd att jag behöver läggas in för att få dropp då jag förlorar mer vätska än jag får i mig för tillfället.
 
Så nej just nu kan jag inte påstå att jag gillar att vara gravid och tänker aldrig mer göra om det ifall detta fortsätter länge till!
 
Urk! // Mammachexet
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback