Träningsvärk deluxe imorgon

Ja jisses, jag körde första passet med nya hantlar idag och det lär kännas imorgon. 

Kan redan känna av hur det spänner och drar i framförallt triceps och axlar. 
Jaja men det är väl straffet man får för att ha legat på latsidan en hel månad och knappt tittat åt hantlarna. 

Imorgon är en ny dag och inatt har sambon barnen så jag får sovmorgon. Men kan ju verkligen inte klaga längre för de sover från 20.00-ca 7.45 varje dag utan att vakna en enda gång. 
Hailey stod upp i sin säng och log mot mig i morse när jag kom in, söta busunge 💕

Nu avslutar vi dagen/påbörjar den nya med slapp i soffan och tittar på standup på Netflix. Skrattar så vi nästan gör på oss 😂


Mina nya hantlar, hell yeah nu kör vi! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback