Seg söndag

Jisses jag sov ända till klockan elva idag! 
Det har nog inte hänt på... Jag vet inte hur länge. 

J och barnen gick upp vid åtta så de låg och sov förmiddagsluren när jag rullade ur sängen. 
Jag åt frukost medan de åt lunch typ hehe. 

Sen blev det bara mys och soffhäng resten av dagen. 
Nu på kvällen åkte jag och Hailey till affären och veckohandlade, Adele var hemma och fick lite egentid med pappa sin. 
Hailey charmade som vanligt till sig massa folk som skulle stanna och prata hehe. 

Nu har vi ätit Sveriges nationalrätt - Tacos- och ska spela lite monopol så fort barnen somnat. 

Imorgon är det måndag och då är det dags för nästa styrkepass. Kan ju tillägga att jag har sjukt ont i framförallt triceps och lår. Vojne vojne haha ;) 

No pain no gain 😉💪

Ungarna och katten snackar lite med fiskarna i akvariet 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback