Vrålåket och pengaspar

Idag började vi lugnt, sovmorgon och dusch. Sen tog jag det ännu mer lugnt i soffan i barnrummet.
Vek undan alla kläder osv och la i byrån vi köpte samma dag som vi slängdes in på sjukhus :p

Medan jag gjorde det så totalt storstädade Jhonny hela lght. Härligt!
Efter det blev den en snabb tur till barnenshus där vi bytte in lite bebiskläder vi fått av mina päron till två basenheter till våra babyskydd. Så tusen tack för baserna mamma och pappa :p
Sen blev det över gatan till Babyproffsen för att hämta ut vagnen :) Monterad och klar :)

Rätt stolt över mig och Jhonny som lyckades fälla ihop och få in den i bilen på första försöket :)

Sen en snabb tur på Willys, där köpte vi bl.a. Två paket Pampers newborn blöjor för hela tre kr ;) Vi hade rabattkuponger nämligen.

Så idag fick vi två baser för 515kr istället för 1390kr och två paket blöjor för 3kr istället för 80kr.
Rätt bra spar-dag måste jag säga :p

Nu har vi ätit middag och jag har just tagit ut as goda chokladmuffins ur ugnen. Nu blir det mys i soffan resten av kvällen.
Kram på er!


Bifogar bild på vrålåket, klädeslådan och muffinsarna ;) kan tyvärr inte göra mellanrum mellan bilderna när jag bloggar från mobilappen...




» Mia

Blev du inte ordinerad vila?! ;-)

2013-03-23 // 21:34:11
» Mia

Blev du inte ordinerad vila?! ;-)

Svar: Hahah äsch då :P
Mammachexet

2013-03-23 // 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback