Västerås

Hastigt och lustigt blev det en flytt till Västerås av alla ställen. Ganska direkt efter ultraljudet så kom det in ambulanspersonal och tog med mig bort från Karlstad. Här går det undan vill jag lova... Kom fram hit vid fem igår kväll och fick direkt lägga mig i ctgmaskinen i FEM timmar! Trodde jag skulle dö för det gör så ont att bara ligga still och få värk efter värk. Speciellt direkt efter två timmar i ambulans. Nä tack det gör jag inte om.

Nu har de just kopplat bort det värkstoppande droppet så om förlossningen drar igång på riktigt nu så kommer de inte längre att stoppa den :) Så idag kommer sambon hit så att han inte missar födseln ifall idag är D dagen :) Samtidigt säger dom att det även kan ta flera dagar innan något sker så det är ju lite jobbigt, att inte veta eftersom det tar dagar från hans jobb liksom vilket ju är onödigt om ungarna ändå inte tänkte komma ut nu.

Ni får en magbild från igår, vecka 33 (32+0).





Vilken resa du får vara med om med dessa bebisar :) imponerande som tusan att du inte klagar. Hoppas att det är god mat i Västerås iaf ;-)

2013-03-13 // 05:41:35

Fin du är! Men så jobbigt för er att de hela tiden bråkar med er, hoppas att ni nu får vara kvar här och inte tvingas flytta ytterligare. Styrkekram på er!

2013-03-13 // 07:05:15

Då är du i min hemstad, personalen är toppen både på förlossningen o bb.. mina tvillingtjejer föddes för snart ett år sen på förlossningen i V-ås. Lycka till när det väl är dax. :)

Svar: Tack! Ja personalen var jätte bra och trevlig verkligen :)
Mammachexet

2013-03-14 // 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback