Vecka 25

Japp idag går vi in i vecka 25 (24+0).
Så om vi nu skulle ha den extrema oturen att tvillingarna föds nu så får de iaf en chans att överleva. Känns både tryggt och läskigt att ha passerat den gränsen.
 
Annars då? Jo då haft en rätt lugn dag. Just tagit mig iväg till konsum och handlat lite till middagen. Kändes som att jag kissat på mig eller nåt så som jag vaggade fram. Satans framfog som gör ont...
Vad har ni haft för er?
 
Btw, idag är det exakt 20 veckor och 10 kg sedan jag tog första magbilden. Lite skillnad kan man ju säga ;)
 
 


Jätte fin mage :) själv är man gravid i vecka 36, :)

Svar: Tack :) Oj då är det inte långt kvar!
Mammachexet

2013-01-17 // 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback