Vecka 24

Jahapp idag går vi in i vecka 24 (23+0).
Magen växer och jag har sammandragningar mest hela tiden. Fogarna har börjat kännas av mer och mer nu också. Ilar mellan benen och stramar bak i svanken när man rör på sig men än så länge är det inte så farligt.
Jobbigaste är ju helt klart sammandragningarna som kickar in oavsett om man sitter, ligger eller står. Magen blir stenhård och det blir tungt att andas..
Men men, hellre har jag det så och ungarna stannar kvar där inne än att jag föder dom nu alldeles för tidigt :)
 
Idag har jag och brudsen varit iväg till IKEA för middag och lite shopping.
Köpte spjälsängen som var slut sist, skötbordsunderlägg och överdrag samt lakan till spjälsängen.
Kollade lite på mattor och gardiner men tyckte inte de hade så mkt kul till barnrummet.
Har sett fina gardiner och en matchande taklampa på Åhléns, kanske blir dom...
 
När jag kommit hem igen så byggde jag ihop sängen och bäddade den samt satte upp vägglampan och en jätte fin tavla som kom med posten idag :)
Tog sin lilla tid och tvillingarna protesterade i magen med starka sparkar men men, det gick till slut.
Sambon är btw i gbg och jobbar till imorgon kväll ifall ni undrar varför inte han hjälpte till :P
 
Nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på de blonda puckona i Svenska Hollywoodfruar och dricka lite te :)
Kram på er!
 
Magen idag vecka 24 (23+0)
 
Tvillingarnas sänghörna :)
 
Fina tavlan vi beställde som kom idag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback