Sista gången

Igår kväll träffades jag, Madde och Veronica för sista gången på ingen vet hur länge :'(.
Vår utbildning tar ju slut imorgon med dunder och brak examen och de ska båda flytta hem till sina hemstäder igen.

Kvar blir jag ensam i en stad utan vänner eller familj, "bara" sambon. Kommer bli tufft men inte så mkt jag kan göra åt saken då sambon vägrar flytta.

Vi åt iaf tacos och myste framför tvn. Såg Mia skäringers nya program, haha skrattade så vi grät :)

Kommer sakna mina underbara vänner. De är verkligen de bästa man kan ha!
Stor kram till er brudar, hoppas vi ses snart igen <3




» Madde

Klart vi ses snart igen! :)

2013-01-17 // 21:11:49

Hej vilken mysig blogg. Såg att du väntar tvillingar, grattis :) så var jag tvungen att skicka med det här youtubeklippet jag kommer över idag med just två tvillingar haha. Det sötaste jag sett! http://www.youtube.com/watch?v=to7uIG8KYhg
Vad är det förresten du har gått för utbildning? :)

Svar: Tack :) Haha va söta! Min sambo är gitarrist så kanske jag kan få till någon sån video själv sen haha
Mammachexet

2013-01-18 // 22:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback