Myshelg

Blev en riktig myshelg.
Middag på stan på lördagen, riktigt mysigt. Länge sen man kom ut bland folk hehe. Jag och sambon fick oss några skratt under middagen åt andra middagsgäster hehe.
Tvillingarna verkade inte gilla den höga ljudvolymen dock, de sparkade hela tiden och HÅRT! Jisses säger jag bara, nu är det minsann fart på dom.

Igår sov vi ut ordentligt, kom inte ur sängen fören vid elva tiden. Då blev det frukost och sen en sväng till Ikea.
Skulle köpa byrå till barnrummet så vi kan ha alla miljoner kläder vi fick av svärisarna någonstans. Men självklart var den vi kollat på slut...

Så vi åkte hem utan, får fortsätta leta.
Eftermiddagen och kvällen spenderades i soffan framför film med massa mys.
Sambon överraskade och lagade middag med hehe, jag börjar bli bortskämd ;)

Idag är det också lugnt. Jag och vår lilla katt Saga ligger i soffan och kollar dokumentärer. Är en sucker för bra naturdokumentärer :)

Tvillingarna sparkar på henne men hon verkar anklaga mig hehe..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback