Ibland får man offra sig

Sambon gillar falukorv, så pass att han kan önska sig det till middag när jag säger att han får välja vad som helst..

Jag HATAR falukorv, har svårt för korv överlag. Men just falukorv... Det är nåt med det alltså.
Så min kära sambo har alltså inte fått falukorv sedan vi flyttade ihop haha.
Inte för att jag förbjudit det eller så här hemma men eftersom det är jag som lagar mat och jag inte lagar falukorv så ja.. Ni fattar.

Men så idag, idag offrade jag mig för min älskade och stekte på den fasade korven. Jag menar han offrade ju ändå sin säng för att jag inte tyckte den var skön och köpte oss en kontinental dröm :p Hehe.

Stekte korven till oigenkännlighet och serverade det med makaroner.
Sambon strålande glad och jag kunde äta utan att hulka - win win situation!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback