Dagen

Dagen började segt måste jag säga.
Sambons första jobbdag efter julledigheten så han var upp och iväg tidigt. Själv låg jag kvar till halv elva ungefär, oops ;)
 
Men sen så kom jag upp och in i duschen. Sen blev det en tripp till gymet där jag sa upp mitt kort eftersom jag ändå inte får träna nu på väldigt länge. Väl där skulle jag skriva under uppsägningspappret men fick total blackout - kunde inte för allt i världen komma ihåg hur min signatur såg ut haha. Så jag slängde ihop en ny och bannade mig själv för min jäkla gravidhjärna ;)
 
Sen åkte jag vidare och handlade på Ica Maxi, där hade de visst halva priset på alla babykläder. Oops ;) Så nu har vi inte bara könsneutrala kläder utan även lite rosa :) Hittade en pyjamas också så nu har de iaf varsin. Man kanske måste ha någon till att byta med dock...
 
 
Efter Ica var det bara att sätta fart och städa här hemma. Vi röjde ju en hel del i helgen men vi hann inte dammsuga och våttorka golven, så det gjorde jag idag. Jisses det kändes i både rygg och mage vill jag lova. Tvillingarna har brottningsparty inne i magen nu i ren protest...
I helgen hittade vi två hyllor som vi inte visste var vi skulle göra av så de fick åka upp i köket och bära upp lite kokböcker :) Märks det vilket mitt favoritgodis är eller? ;)
 
 
Nu sitter jag i soffan och inväntar sambon. Hoppas han kommer hem snart för jag är jätte hungrig. Blir inget mer avancerat än fiskpinnar med potatismos ikväll. Jaja man kan inte alltid vara mästerkock ;)
 
Vad har ni andra gjort idag?
 


» Madde

Fint :)

2013-01-07 // 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback