Andas ut

Var på sjukhuset i förmiddags för ultraljud och läkarsamtal.

Ultraljudet var för att mäta fostervattenmängden hos tvillingarna och kolla så deras små hjärtan fortfarande slår.
Allt såg fint ut, de hade lika mkt vatten och växer lika så enligt läkaren kan vi nu andas ut. Det är tydligen väldigt ovanligt att det skulle uppstå komplikationer så här sent i graviditeten när de vuxit så jämt och fint fram tills nu.
Så det är ju himla skönt måste jag säga :)

Nu är det bara att räkna ner dagarna och förbereda oss på kommande förlossning :)

Nu ligger jag tokhungrig i soffan och inväntar sambon som är på väg hem från jobbet.
Förstår dock inte hur jag kan vara hungrig igen för det känns som att det enda jag gjort idag har varit att äta... Hehe.

Dagens mage :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback