Your wish is my command

Fått önskemål om att skriva lite om vår väg till att få en bulle i ugnen.
Ja det var ju inte som att det "bara hände" direkt då jag har något som förkortas PCOS.

Så självklart ska jag dela med mig av detta. Tycker det är viktigt att dela vidare info om denna sjukdom och som i vårt fall en solskens historia om att det går visst att få barn med PCOS!

Men ni får vänta tills lite senare för först måste jag vagga iväg till bilen och ta mig till Ica. Mjölken är totalslut här hemma och det går ju inte när man ska göra torsk med äggsås till middag :p

Vi hörs snart igen!

Bjuder på dagens mage så länge



Söta strumpor! Matchande dessutom ;)

Svar: Haha ja någon gång ska man väl lyckas, stödstrumpor är ju ganska knepigt att mixmatcha med vanliga dessutom
Mammachexet

2013-02-20 // 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback