Fräsigt värre!

Idag blev det på med stödstrumpor efter duschen.
Det har börjat pirra och sticka lite i benen när jag står upp mkt så det är lika bra att börja med stödstrumpor nu :)

Har ju en del som jag alltid använder när jag jobbar iaf så behövde inte införskaffa nåt nytt :)

I övrigt en oerhört händelserik dag :p Det håller nämligen på att flyta in nya grannar här och självklart sitter jag i köket och spionerar på dem ;)
Verkar vara ett par i ungefär vår ålder, kanske lite äldre så svårt att bedöma tycker jag..
Kul med lite yngre människor i området :)

Nu ligger jag i soffan och bara längtar till kvällens middag. Chicken thai med ris ^^ mmmm så jäkla sugen!
Kycklingen står redo i marinad i kylen och bara väntar hehe.
Vad ska ni andra äta ikväll?


Lite färg i tillvaron ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback