Är våren på väg nu?

Sitter i köket och filosoferar.
Ätit frukost och pillat naveln en stund haha.

Vi har sån tur med solen. Vi bor på en hörntomt och har sol hela dagen. På morgonen är den här vid köket sen vandrar den liksom runt vårt hörn innan den går ner över altanen på baksidan. Hur mysigt som helst.

Funderar på om jag ska vagga mig ut på en liten promenad idag kanske :) Borde väl egentligen vänta på sambon så han kan gå med ifall jag halkar eller plötsligt får massa sammandragningar. Men tyvärr är han i Gbg på jobb idag så det går inte.
Men en liten kort långsam runda ska jag väl klara av?!

Gjorde klart täcket igår förresten så nu har de ett varsitt. Olika bakstycken bara men annars är det i likadana tyger eftersom jag fick så mkt över efter första täcket :)
Funderar på att göra ett större fast då med färdiga rutor från panduro. Finns ett paket där som är så jäkla snyggt ;) typ ha som sängöverkast eller lekfilt på golvet till de små :)
Men det får bli längre fram någongång. Är helt slut i varenda muskel och led i kroppen efter gårdagen.

Vad ska ni göra idag?

Klart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback