Alla <3 dag

Igår var det ju den stora kärleksdagen :)
Firade ni på något speciellt sätt?

Själv vaknade jag till doften av nybakade scones :) Sambon hade dukat upp i köket med hjärtformade scones, te, massa tända ljus och röda rosblad strödda överallt :)
Hur mysigt som helst.
På kvällen gick vi ut och käkade på Fontana di Trevi här i stan innan vi avslutade kvällen hemma i soffan med levande ljus och lite gott att dricka.

Ikväll kommer mina föräldrar för att hälsa på över helgen. Imorgon ska de träffa Jhonnys familj för första gången. Hehe kan nog gå hur som helst :P.

Inte träffat min familj sen nyår så det ska bli härligt att träffas igen. Detta blir högst troligen sista gången vi träffas innan barnen föds med. Blir ju så när man bor så långt ifrån varandra tyvärr.

Nu ska jag ta och fixa det sista här hemma så jag bara kan slappa resten av dagen :)
Kram på er!


På väg till restaurangen igår




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback