Vecka 37 (36+0)!

Ny vecka idag. Veckan vi väntat på kan man säga.
För fr.o.m. Denna vecka har de sagt på spec mödravården att jag kan bli igångsatt.

Sitter fast i ctg maskinen nu och i väntar morgonens läkarrond. Hoppas på en förstående och medlidande läkare idag, gårdagens var en katastrof.
Slutade med att hon lämnade mig gråtande i rummet med orden "ja men nu är det faktiskt barnen jag bryr mig om, du får hålla ut".
Så säger man bara inte! Det tyckte inte bm som kom sen efter heller och fick ta hand om vraket Sophie hehe.

Men ja, hoppas på bättre bemötande idag iaf.

Här får ni dagens Magbild. Svullen även runt på ryggen/höfterna nu så det liksom hänger över byxkanten. Snyggt!



» Vlora

Hoppas du får ett bättre bemötande av nästa läkare. Man lämnar inte en pasient gråtande. Hoppas allt går bra med flickorna.

2013-04-10 // 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback