På sjukhus

Jaha, det blev till att åka in till akuten igår.
Så nu är jag inlagd på Gyn och får dropp efter dropp.
Har även fått lergigan comp mot illamåendet vilket verkligen funkar super bra!

Just försökt pilla i mig lite middag men det gick mindre bra. Försöker senare igen med te och macka eller nåt.

Igår på akuten gjorde de iaf ett nytt VUL och det är fortfarande små tvillingar och vi fick se deras hjärtan slå :D. Tokhäftigt!!
Och nu fick vi även ett bestämt datum för födsel för de kunde nu se hur långt gången jag var. Håller de sig kvar hela tiden ut så kommer de den 6e maj :)

Blir kvar till imorgon iaf men hoppas att jag får komma hem sen. Men vi får se :)
Kram på er //Mammachexet




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback