Vecka 13

Jahapp, då går vi in i vecka 13 idag då :)
Allt är som det brukar so far förutom MAGEN!
Ja alltså min lilla kalaskula under naveln som jag var så glad över. Den är nästan helt borta :o.
Nu är jag lika smal igen som innan jag blev gravid. Kan nu endast känna livmodern lite svagt precis ovanför blygdbenets kant.

Vad kan ha hänt? Har tvillingarna bara lagt sig på annat sätt eller har det hänt ngt allvarligt?! Har inte haft någon blödning eller så men man blir ju lite rädd...

BM ska ringa idag för att prata vidare sjukskrivning så jag hoppas hon har något bra och lugnande svar på detta :/

Lite statistik



Min mage ser lite ut som din på bilden du la upp häromdagen. Jag är bara i vecka 8 och vad jag vet är det bara en bebis som växer i min mage. Det som putar på mig är, vad jag förstått, tarmarna som är svullna. Det kan ju också vara luft som gör att det känns svullet och hårt.

2012-10-24 // 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback