Våningsäng

Nu har vi sett dom små igen och allt såg fint ut.
De har vuxit som de ska och det var full rulle på dom därinne så barnmorskan fick trixa ett tag för att få bra bilder.

Det räknades ut att vi har väldigt låg risk för att de ska ha några kromosomfel så det kändes ju himla bra :)
Men allra skönast var nog ändå att bara få se dem igen och höra att allt såg ut som det skulle.

Det fastställdes nu också att det ÄR enäggstvillingar. Så den 10/12 ska vi tillbaka för nytt ul och då får vi se om det blir små pojkar eller flickor :)

Nu ska jag vila ett tag för mina kära vänner har fått för sig att jag ska orka med ett restaurang besök sen ikväll...



» Maria

Åh vad härligt!! Vad coolt det är att det är två stycken där inne. Och ännu coolare att det är enäggs! Du har ingen aning om hur "avis" jag är! Ska bli sååå himla kul att följa er hela resan!:)

Svar: Haha ja vi får se hur det går. Hoppas de fortsätter samsas snällt om maten hehe ;)
Mammachexet

2012-10-25 // 18:53:41

Vad skönt för dig att få se att det är bra där inne! Längtar till 28/11 då det är min tur :)

2012-10-25 // 20:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback