12 veckor

Ja då är vi äntligen på den magiska 12 veckors gränsen :)
11+1 idag och alltså i vecka 12 och den 23:e har vi gått 12 fulla veckor så då är det dags för nytt ultraljud :) Det är bokat till den 25:e på sjukhuset, alltså torsdag. Längtar!
 
Idag har vi tagit första "riktiga" magbilden också. Jag ser ju mer ut som vanligt men lite mullig hehe. Men när jag ligger på rygg och tar kort så e det en liten kalaskul man ser så ni får två olika bilder ;)
 
Annars idag så väntar jag på samtal från barnmorskan för att prata sjukskrivning osv eftersom det verkligen inte funkar att jag springer omkring på praktik nu. Tills hon ringer ska jag bara viiiila! Känns som att det verkligen behövs just nu.
Hoppas ni inte har det lika regnigt som det är här i Karlstad.
Kram på er// Mammachexet
 
Vecka 12
 
Vecka 12 i liggande läge :D
 
 


» Maria

Vad fin du är!

Svar: Hehe tack, tycker jag inte ser "gravid" tjock ut än dock. Längtar tills jag blir större ^^
Mammachexet

2012-10-18 // 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback