Vecka 15

Mjahapp en liten magbild då nu när det är ny vecka :)
 
Jag som inte tycker magen växer speciellt mkt fick en smärre chock när jag såg bilden som sambon tog. Vad tusan växer där inne egentligen? En kub?!
Haha skummaste form på magen någonsin ;)
Men men så är dom ju två också och de ligger ju på varandra som i en våningssäng så det kanske är naturligt med två "bullar".
 
I övrigt har jag fått extremt sug att sy lapptäcken och annat gulligt till de små. Detta mina vänner är ganska sjukt då jag inte ens äger en symaskin eller något i syväg eftersom jag tycker det är sjukt trist. Men nu blir det symaskinsjakt och att inköpa tyger mm ^^
 
Vad gör ni andra idag?
Kram!
 
Tvillingmagen vecka 15


Vilken rolig mage :) min är också lite tvådelad, men det var den typ innan också :)

2012-11-08 // 10:13:01

Jag har också två bullar, trots tidigare platt mage, och jag bakar bara en bulle.. :)

2012-11-11 // 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback