Söndagshäng

Igår hade vi tänkt bjuda ut sambons bror med tjej på lunch men de hade annat för sig fick vi höra.
Så min älskade sambo satte igång med storstädning av lght medan jag ställde mig och bakade lussebullar :)
Mitt i baket hörde sambons bror o tjej av sig och undrade vad vi hade för oss.

Så ja det slutade med att de kom hit och umgicks medan jag rullade bullar och sen blev det fika med glögg och årets första lussebullar :)
Trevligt trevligt!

Idag är det grått och trist ute, som vanligt.. Inte direkt så man blir sugen på att gå ut och röra på fläsket hehe.
Vad gör ni andra?



Vad skönt att du kunnat släppa det nu! Jag hoppas att jag kan andas ut på fredag efter mitt ultraljud! Vad spännande att vi är beräknade nästan samtidigt, fast dina lär ju komma innan min för tvillingar brukar väl komma tidigt? :)

2012-11-19 // 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback