Fix-dag

Idag har det handlats, bakats och fixats inför helgens äventyr.
Jag och mina tre brudar här i Karlstad ska till Ullared och sen julmarknad på Liseberg. Hotellövernattning och hela grejen. Kommer bli sjukt mysigt!
Jag har fixat fikat till vår roadtrip, nu ska jag bara packa väskan och göra frukostmackan till morgonen. Vi ska ju åka sjukt tidigt så det blir frukost i bilen.

Btw så var det ngn anonym nisse som frågade varför jag inte se bh på mig på bilden. Svaret e så enkelt som att jag just skulle lägga mig och orkade inte dra på mig kläder igen bara för att ta bilden. Och förra veckan var jag just på väg in i duschen.. Så då vet du det :)

Nu ska jag sätta lite fart här så jag kan slappa till en film sen :)

Muffins ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback