Lucia

Glad lucia på er!
Var ni uppe och tittade på tåget imorse?
Det var jag :)

Ja det började med att Jhonny försov sig, klockan ringde men han somnade om. Så då smög jag ut i köket och fixade mysfrukost och precis när jag skulle gå och väcka honom kom han ut från sovrummet hehe.
Så vi satt och åt frukost tillsammans med tända ljus osv. Första gången på länge :) super mysigt se det.

Sen åkte han till jobbet och jag placerade mig i soffan framför luciatåget från Uppsala domkyrka :)
Fint men jag störde mig på alla rappare och att de gjort om de mest klassiska låtarna så man knappt kunde sjunga med... Nä lite mer traditionellt vill jag nog ha det ändå.

Nu ska jag plugga lite till två tentor jag har imorrn och på lördag. Sen blir det tydligen en sväng till Ikea sa sambon min. Han ska plocka upp mig vid fyra så åker vi direkt så jag hinner till brudarnas julmys ikväll vid 18.

Kram på er allihop!

Mysfrulle



Mysigt!
Jag har tenta i farmakologi. Vad har du tenta i? Låter tungt med två tentor. Tycker det räcker helt med en jag :P
Kram

Svar: Usch den tentan hatade jag ;) haha Idag hade jag NKSE och imorrn är det Geriatrik som gäller. Egentligen hade jag dom för flera veckor sedan men då låg jag ju sjukskriven och kom knappt ur sängen så jag fick göra dom nu istället :)
Mammachexet

2012-12-13 // 16:19:57

Ja jag hade ju den i grundutb också. Så det är mest repetition... men min idiot glömde anmäla mig så får inte göra den förrän i april/maj nu... :(
kram

2012-12-14 // 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback