Julfirande

Är hemma hos sambons familj och firar jul i år. Vi kör vartannat år för att det ska vara rättvist eftersom vi bor så långt ifrån varandra.

Vi kom hit på eftermiddagen efter att ha firat en liten egen jul på morgonen med ordentlig frukost, julmusik och tända ljus.
Nu ligger jag i soffan och vilar magen efter att ha spelat ett galet "gissa ordet" spel med hela familjen. Suttit mest hela dagen och det känns.
Skönt att få sträcka ut sig lite. Risken finns ju att man somnar, helt slut. Fast i denna familj är man uppe till minst ett-två på natten annars e man en klenis. Jisses haha jag som alltid lägger mig vid tio haha.

Vad gör ni andra så här kvällen innan jul?

Någon form av djurhuvud stirrar på mig...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback