Bildbomb från helgen

Ja vi brudar drog ju iväg till Ullared och Liseberg i helgen.
Heeeelt galen resa, haha har skrattat så jag gråtit mest hela tiden och magen har krampat i ren glädje yra ;)
 
Här kommer lite bilder från helgen iaf, de mesta hämningslöst snodda från Madde då jag visst glömde ta några bilder alls nästan ;)
 

Inne på Liseberg var det fejksnö lite här och var för att öka stämningen :) Här med Matilda, mig och Veronica. Madde bakom kameran :)
 
Jag hittade massa söta tomtar inne på en av alla små butiker
 
Vi var in i Tomtens hus och såg Tomten i egen hög person. Efteråt ville Madde fota oss med en gran. Jag tyckte det var så traditionellt och uttjatat att stå framför så jag klev in bakom :P
 
Värmer oss vid en av alla grillar som stod och brann inne på Liseberg. Det behövdes för det var ruskigt kallt!
 
Vi åkte Lisebergshjulet som VISSA tyckte var extremt läskigt haha. Veronicas min säger allt ;)
 
Slänggungan var igång. Stackars nissar som var dumma nog att åka i den. Burr!
 
Blev himla mysigt framåt kvällen :)
 
Vid fem tiden åkte vi hem igen från Liseberg.
Jag somnade som en stock igår efter en hel lördag inne på Gekås Ullared och sedan hela söndagen i kylan på Lisebergs julmarknad.
Haft så himla mysigt!
Stort tack till mina underbara vänner! Detta kan jag leva på länge.
 
Och för att avsluta säger jag bara: HA-LA-LA-LA-LAAAAANDA!!! ;D
 


» Madde

Haha!

2012-12-03 // 21:58:08

420 fick jag betala för den :)

2012-12-04 // 12:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback